divendres, 5 d’abril del 2013

Blog de Les Escodines: Introducció

Durant la meva vida com a veí de Les Escodines vaig tenir la intenció de fer un blog que recollís imatges del que em va semblar un barri antic amb encant bohemi, carregat d'un component d'història. Tot i que vaig començar a fer aquest en 2006 no ha estat fins 2013 que m'he posat a penjar les fotos que he anat fent durant els 3 anys i escaig que vaig estar vivint a Manresa. Fotografies que vaig fer amb modestes càmeres digitals primant la intenció de fer bones fotos amb mitjans limitats com són les càmeres digitals de primer 1.5Mpx i despés de 6 Mpx, a més de l'ús de càmeres incorporades a telèfons mòbils, inicialment de 640x480 i més tard de 1.2Mpx.

Procuro guardar bon record de les sensacions que em transmeten els barris antics i fer un petit homenatge a un barri amb ambient de poble i una ciutat amb ambient de barri.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada